|
|
П: Што е ОБСГНет услугата? |
|
|
О: ОБСГНет е електронски банкарски систем кој можат да го користат правни и физички лица - клиенти на Охридска Банка АД Скопје, кој им овозможува пристап до сметките, преглед на салдата на сметките, плаќања кон сметките од трети лица итн. |
|
|
|
П: Кој може да биде корисник на ОБСГНет услугата? |
|
|
О: Секој клиент на Охридска Банка АД Скопје кој има отворено денарска трансакциска сметка во Банката. |
|
|
|
П: Како да станам корисник? |
|
|
О: За да станете корисник на услугата ќе треба да одите во најблиската експозитура на Банката и да потпишете Договор. Доколку сте физичко лице ќе добиете корисничко име, активациски код. За да пристапите на ОБСГНет потребно ќе биде да ја инсталирате и активирате апликацијата М-токен на вашиот мобилен телефон. |
|
|
|
П: Дали ќе заштедам време со користење на ОБСГНет услугата? |
|
|
О: Секако. Нема да треба да одите до Банката, да чекате на шалтерите, лесно, брзо и комфорно ќе менаџирате со Вашите сметки од вашата канцеларија или од дома. |
|
|
|
П: Дали ќе добијам насоки или корисничко упатство за користење на услугата? |
|
|
О: Да. Насоки за користење или кориснички упатства Би се достапни во Нашите експозитури и на веб страната www.obsgnet.com.mk |
|
|
|
П: Колку и дали услугата ОБСГНет е комплицирана за користење? |
|
|
О: Не. Услугата ОБСГНет воопшто не е комплицирана за користење. Пристапот, прегледноста и едноставноста во чекорите ја прават многу лесна за користење. |
|
|
|
П: Дали мора да одам во Банката за да започнам со користење на услугата? |
|
|
О: Да. Склучувањето на Договорот за користење на услугата се врши лично во Банката. |
|
|
|
П: Дали треба да имам сметка во Банката? |
|
|
О: Да. Услугата ОБСГНет е поврзана со сметките кои ги поседувате во ОБСГ. |
|
|
|
П: Како да додадам или избришам сметка? |
|
|
О: За додавање односно бришење на сметка од Вашиот профил на ОБСГНет потребно е да одите кај Вашиот персонален банкар. Тој, на Ваше барање ќе избрише / додаде сметка. |
|
|
|
П: Со кои типови на сметки може да работи физичко лица? |
|
|
О: Физичките лица можат да работат со своите трансакциски сметки, депозити - орочени и неорочени и со своите платежни картички. |
|
|
|
П: Дали физичко лице може да изврши трансфер на средства во странство? |
|
|
О: Физичко лице не може да изврши трансфер на средства во странство преку ОБСГНет. |
|
|
|
П: Колку време е валиден сертификатот? |
|
|
О: Сертификатот ќе биде валиден една година од датумот на издавање, а 30 дена пред истекот на валидноста ќе треба истиот да го обновите. |
|
|
|
П: Како да го обновам сертификатот? |
|
|
О: Обновувањето на сертификатот ќе го правите Вие преку интернет. За тоа ќе добиете линк каде да го обновите сертификатот, 30 дена пред истекот на сертификатот. Со самото тоа ќе бидете навремено известени и потсетени дека Вашиот сертификат истекува и дека треба да биде продолжен. |
|
|
|
П: Што е USB токен уред? |
|
|
О: USB токен претставува уред на кој е сместен дигиталниот сертификат и служи за потврда на идентитетот при користење на услугата. |
|
|
|
П: Што е М-токен? |
|
|
О: М-токенот е софтверска апликација која се инсталира и користи преку мобилен уред, телефон или таблет а служи за идентификација на корисникот и потврда на трансакции (плаќања) во системот за електронско банкарство за физички лица. Апликацијата e достапна преку преку Google Play Store и/или Apple App Store. |
|
|
|
П: Како и дали можам да ја откажам услугата? |
|
|
О: Да. Можете да ја откажете услугата во секое време во екпузитурите на Банката после исполнување на Вашите обврски во однос на услугата. |
|
|